Onormal

Jag trasha mina byxor när jag intog en vig yoga position för att stänga datorn. Glömde i all hast självklart bort att stänga datorn för sista installationen och fick pria nål och tråd. Drev armbågen rätt i en kant och rusade ut mot bilen.

Nej, ni hör själva. Satt och sydde katastrof-ful lagning i bilen, nu har vi test inför komamnde prov på torsdag. Jag sitter här. Är jag studiemotiverad?

Konstigt nog är jag dock piggare än vad jag kan komma ihåg på veckor, trots 2 knapra timmars sömn inatt. Det är konstaterat, jag mår bättre med mindre sömn. Rusktigt pigg, men inte alls på skolan. Inte på att sitta här och skriva om DNA, kromosomer och celler. Jag skiter blankt i det. Monster tråkigt inlägg. Men för mig tusen gånger roligare än Natur. Jag lirar mest och leker buzy med mail och framförallt se väldigt aktiv ut. Det går bra, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback