Summer shoppin



I detta nu är obvvanstående godbit på g till min brevlåda från Sydafrika. Handgjord virkad sommarplåga är min förhoppning, en otippad favorit. Till min bikt-del, jag har aldrig förr nät-shoppat. På riktigt, har varit nära/sugen men aldrig fallit. Blir detta ett nytt beroende nu? Hoppar jag live-shopping och latar och adderar kilon i soffan och klickar hem diverse kläder över nät. Förhoppningsvis blir det en kombo av två, ett extra forum att lokalisera kläder på och ännu en nattlig syssla. Jag ligger inne med en stor klick ångest över detta, det är även det faktum att jag aldrig hakat på nätshoppingen förr. Passar den, för stor eller för liten? Må den sitta som en smäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback