Snö?1

C´mooonn. Det snörar. Har vi inte konstaterat att det är vår och att snön ska vara ett minne blott? Jag ligger just nu, med täcket i soffan framför ett värdelöst program. Drömmer lite om sommar, suger på lite ev shopping och halv sover. Jag har fuskat lite idag faktiskt, när jag tyckte synd om mig själv förut åt jag Toblerone. Åtminstone ärlig. Om vi kan hitta något positivt i det. Kunde ju inte pallra mig till Zumban idag heller. Tjena paddan, du kommer se snygg ut i din bikini. När skakighetsnivån åter stabiliserat sig ska jag ge mig ut i "vår-vädret".

Kommentarer
Williamhanne säger:

Wonderful site. Please continue this great public service.

2011-05-13 | 12:42:46
Bloggadress: http://williamhanne.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback