Mars 23

Jag får tidspanik. Jag hinner inte med er, mig själv eller någonting alls. Ingenting. Ångestfylld är jag, och stressad.

Men för att återgå till något trevligt. Mina bistra tankar imorse växlade snabbt och idag klickade hjärnan med penslen, goa makeup:er idag. Och Sabina var ju där, då blir det ju ingen pest-dag som jag så fint uttryckte det på det dystra tåget imorse. Det fortsatte bättre än bra med plugg på tåget hem, endast för att agera duktig i en timme man endå sitter mer stilla än i soffan. Och Big Brother ikväll, kära ni. Visserligen utan Redhead (någon klenar och kan inte ens stanna uppe och se BB....) MEN FAN VAD SJUKT DET VAR. Ser ni inte det, så börja se det. Nuu. Och nu ligger jag här med en plugg-h kvar skulle jag tippa och prov väntandes imorgon, i natur. Det känns sådär och min motivation gentemot teori.plugget är på botten, som sista avslagna cola-slatten i botten. Fruktansvärd, men det måste ner. Det är bara att strida. 4v till kyckling-gult-lov, tätt följt av 5v plugg och sen är vi där. Vid sommarlov, förstår ni? Sommarlov om mindra än nio plugg-veckor. Det borde ju få motivationen att pipa rätt upp i skyn. Trodde ni ja, det hjälper inte. Men nog fan ska det bli bra med lov. Ville bara berätta om min omvända dag, nu ska jag in på genteknik och DNA områden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback