It goes by so quickly

Varför vaknar jag så tidigt?! Jag tänkte sova ut, tills elva om jag så ville. Men klockan 8 slog jag upp ögonen. Jag ska inte klaga, lugn frukost med tvn. Ta god tid på sig med smink och slippa kläd-stress. Jag älskar att vara ledig.

Det är den 1 Mars idag, redan månad tre på detta året. Och en dag kvar tills min 18årsdag. Fyllde vi inte nyss 17 och sa "Åhhh, ett helt år tills vi blir 18!". Fyfan, va det knatar på. Livet bara tickar förbi och snart är 3/4 av andra läsåret avklarade. Det är snart dags för vårt sista riktiga sommarlov. Endast 7v till påsklov och sen går det kvickt utför mot sol och värme. Eller jobb och resa. Fram tills dess får tiden gärna flyga fram, men under lovet står den still. Blixtstilla så vi har sommarlov i maxtid.

Nu ni, ska jag fräscha upp mig här hemma. Vilket värdelöst inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback