Summer summer summer

Gårdags shopping, givet förr shorts. Varför toppar det lätt listan som bästa plagg? Beachhandboll med ryde-gänget i vanlig anda. Sol, ex antal liter sand och sommarfeeling. Och inte att glömma ett cheese(igt) besök som avslut på denna som ni hör helt perfekta kvällen. Nu i den absolut finaste solen, klarblå himmel sitter jag på tåget ner till Malmö för jobb 13.00-18.30. Det svider lite ska jag erkänna, inomhus hela dagen och hemma antagligen halv 9. Men cash är cash, lär få fler sol chanser under min sommar som chillande. Mindre än veckan kvar tills officiellt lov, det finns inget finare än sommarlov. Mitt livs sista. Nästa år skriker vi student sånger. Woooop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback