Mr FAB




Feelin sky-high. För det mesta, i garvets tecken. Nya loved ones - Converse, (jag har byggt bo, blivit frälst eller vad helst ni vill kalla det) vristlänk, mina virkade älsklingar - Pappa ses som en gud numera, för att jag har dem i min ägo. Magtröjor, maglinnen och kaggen. Sådär ja, någonstans där tycks jag ha fastnat. Totalt. Min skinn-bag, med ett innehåll på fantastiskt mycket bra-att-ha-prylar. Ständigt konkade, men jag älskar den. Mycket kärlek och passion nu, på kläd och stil fronten vill säga. En skabbig as-go frilla i vanlig ordning och en flamingo bikini, ett läppstift beroende och ett jävla tågåkande. Ett hipstamatic-beroende och in i den gamla vanen med för mycket dejter med Mr Cola. Mr Coca-freaking-cola. Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback