Jan. 25, 2011

Umgåts med mina fina tjejer ikväll, ätit snaskigt som ni sett. Lav jo.

Imorgon är vi lediga, alldeles befriade från plugget. Då ska jag fortsätta mitt påbörjade ryck att greppa tag om livet, vi snackar träning och god kost. Jag antar att vi kan kalla dagens lilla snesteg för en team grej, vårt lilla gottis-gäng. Inte hänger jag läpp och lidera av ångest för det, vi tar nya tag imorgon. Tänkte bege mig ut på en joggingtur, 2011 och kanske det gångna halvårets första tur. Någonsin. Att mitt hjärnkontor ens svamlar över dessa chockerande beslut bådar gott för en framtida aningen mer i trim kropp. Det återstår att se, kanske pallar vi inte med ens 2km. Jag känner mig igång, laddad och redo för ett lite mer strukturerat liv med en touch av sunda vanor. Trillar man väl in i ett träningsschema, flyter det lätt på sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback