Tjena kompis

Magiskt lite inlägg. Jag drev igång dagen med lite övningskörning, kokta ägg och en powerwalk. Så jävla fit vi ska bli nu, med en träningsdiet. Jag ska bli salladsälskare och ägg lover. Träna två pass om dagen Maj ut iallafall. Och fortfarande inga gotter självklart, kan ju bli hur bra som helst. Tidiga morgonar och kick-starta med en power, inte fel. Kanske när klovkan plingar 06.00 en icke-lov dag.

Utgången som är mitt senaste tecken på att jag faktiskt är livs levande sög dase kan jag berätta. Och gårdagen var finare än snus, finare än kungen tror jag. Jag var endast hemma, samt ute på en liten shoppar-runda. Och kvällen med relativt tidig sänggång och endast hemma-häng var det bästa på länge. Vi har lov och jag spenderar det på bästa sätt och precis som planerat med rå-chill-attityd. Denna kvällen ser fantastiskt bta ut faktiskt, ska säsongspremiära med grillen. En taskig kyckling, en dos kanin-mat och mina 3 favorit damer. L-O-V-E-L-Y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback