Jag är tillbaka

Mina fina, vilken otroligt dålig vecka det har varit. Fruktansvärd. Och jag har velat, men helt enkelt varit för lat. Den ska ni få, det har jag. Dessutom har min dator tillfälligt penisonerat sig och utan den känner jag mig vilse. Min goding har drabbats av överhettning till kokpunkten och nu är det dags för inlämning.

Det är så mycket BB i mitt liv nu. Alla tankar går dit, samtal och fritid. Ni förstår, jag är koppiöst beroende. Helt fast och jag kallar dem mina vänner.

Vi börjar bakifrån, fredag vet ni var en riktig höjdare med spa och fina vänner. Vilken start på den dagen. En chill, relativt fin utgång satte spinken över i:et. Helgen var igång. Och en helg utan många timmars sömn, knappt några. En hemkomst runt fyra snåret och en monsteriöst tidigt uppgång, 07.00 lördagsmorgon. Ett makeup och hårstyling jobb inför en visning på Familia. Med trötta ögon och en tumme utan existerande fingeravstyck, satans locktång, var jag snart på plats hemma igen. För att givetvis mysa med mina fina deltagare i Bigbrother huset. Lite BB, fotboll, cola och en vän. Sen var lördagskvällen också den slut.

Jag är ju som ni säkert vet motsatsen till barnälskare. Ändå skulle min söndag bli mer barnslig än flera barnälskares, jag var barnkalas-lekledare. Och ni, om jag säger badhus är det lindrigt. 11 små 9åringa grodyngel och jag som enda badande äldre. Jag blev dränkt, nertrampad, fick agera haj, ha klängade småglin på mig samt låta tålamodet flyta. Jag fick en beundrare, fungerar alla icke-dubbelsiffriga barn så? Får snabbt en ädre beundrare och därefter är allt man ser den personen, ska vara där den är och vill ha samma saker? Jag antar det, till och med samma glass skulle lillgrabben ha. Jag ska erkänna som den fisk jag är, jag hade roligt. Vattenlekar och bad. Detta innebär inte att jag gått och blivit frälst på barnområdet, inbilla inte er något sånt. Lite HIF och en dunder-dos BB långt in på natten med farsgubben. Och en bultande måndagsångest låg vid våra fötter.

Den gick förbi, fortare än fan. Lunch-slutade och begav mig hemåt mot farmor, tonfisksallad i solen. Finns det något bättre en vårsolen!? Lyckan går rakt in i själen. En kvick väla-tur och viola, jag gjorde entré på motorvägen. Med hela klanen i bilen. Och två turer med bilen idag, jag är i gasen nu. Dagen har även bjudit på en färg- och stilanalys samt makeup och hårstyling av modern min i plugget. En lunch och en djurisk powernap, och en powerwalk. En väla och nu världens tv-kväll.

Nu jobbar vi på i nutid istället, det här med uppraddning av flera dagar med groteskt långa inlägg är verken kul för dig eller mig. Vi har en storskillnad sen vi senast diskuterade mat. Sen igår har jag lagt cola, godis, glass, kakor etc. på hyllan tills den 10 juni. Det är sommar formen som alldeles för sent blivitintressant. Jag drog igång med träningen idag också, detta fixar jag. Inget gottis mer för min del förrens sommarlov. På tal om sommarlov, det är som tur är inte långt borta nu. Inte långt alls. Jag längtar så mycket att jag glömmer att påsklovet är 1,5v bort. Det knatar på nu här. Och det ska vi med göra, fanimej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback