Idag var en bra dag, punkt.


Lunch, ingen sallad eller kanin-mat. Jordgubbar, drickis och frukost bullar i solen!!

De där röda goheterna i hörnet skriker sommar, Sommar. förstår ni? Det är fortfarande April och vi lunchar på gräsmattan i den vackra solen. Happy heeey. Jag drog igång mitt nya liv för att slippa taxi-mamma och gröna farkoster, vara en god medborgare med miljötänk (Mr. Krydd)och framför allt pumpa upp mina cyklar ben/kondis. Jag trampar från och med nu glatt till plugget. Och hem från plugget som idag blev 18.50, det är också Mr.krydd-varning. Utdragen dag till max, utvecklingsamtal - 1h håla - 2h Natur - 3h håla - Makeup och visning. Inte allt för jobbigt för att vara en heldag vaa. Och inte nog med det hade världens avslut på dagen också, min goda redhead och jag vandrade långa stycket närmre 1,5h i halvsolen längs havet. Det ni, var fint. Gotte-väder och min kära vän. Och BB som sista avslut. Fan finare än uppfinningen av hjulet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback