Fattig-lus

Usch. Jag är fattigare än lusen. Lyckades ikväll på en löjlig öppetkväll, där jag inte skulle handla något dra med mig två äckliga klänningar hem. Varför? Det var blixtkärlek, traditionell "kärlek vid första ögonkastet". Bestämmer jag mig för att de är här för att stanna ska ni få se mina läckerheter. Mina jag-vill-bo-i-er-HELA-SOMMAREN klänningar. Pengarna ska rulla, det får hela min ångestfyllda ekonomiska del av hjärnan att mjukna lite över min brutala misshandel av mina stålar ikväll.

Detta är inte mitt enda huvudbry ikväll. Jag ska ju som ni vet, som jag också vet, till frisören imorgon. De flesta längtar efter ett sånt besök, efter frisk och fräscht hår. Jag mår psykiskt dåligt av det. I förväg! Det kommer bli en hemskt dag med hallucinationer om diverse utgångar för min kalufs. Nervigare än en nervsjuk man på 80 bast. Hoppas ni kan sussa djupt ikväll, jag drömmer mest troligt mardrömmar inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback