Aweeei

Utvecklingssamtalet över, som jag redan visste har jag sysselsättning fram till lovet. Och vet ni, jag ska greppa tag i det. Ska göra en lista över vad jag har kvar direkt så kan jag bara bocka av efterhand. Måste kicka upp min skolinställning på något sätt.

Men att iallafall kunna cykla till skolan är ju en kick bara det, fint väder och en morgoncykling som faktiskt gör att jag kan lämna senare hemifrån än om jag bussar in. Fantastiskt skönt. Och lite nyttigt för mina högst ovana ben vid uppförsbackar, hej god kondis. Vi får en gigant håla senare, och den ska uttnyttjas på bästa sätt; Hitta en gräsmatta och sola! Vi ska sminka inför en hårvisning som går av stapeln 18.00 och i normla fall slutar vi 12. Så vi klämmer in ett par, tre timmars håla där innan vi börjar sminka. Men först lite naturkunskap om en timme, dankar av tiden med facebook och lite ev lite bb om de vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback