I suck

Fyyyy, vilken rolig bloggdag för er. Dåligt samvete i kombo med en liter ångest, är för upptagen med min nya kärlek. Ähh, le inte sådär. Inget nytt på mansfronten endast min Iphone som upptar all ledig tid. Appsen är igång nu också, är alltså ännu mer upptagen än förut. Pluggandet går i 1km/h när man fingrar på telefonen hela tiden.. Plugg och plugg, blev nyss tillrättavisad; "Det kan du inte kalla plugg!!" Men rita och analysera en klädstil är väl inget jag skulle spenderat tid på om jag nu ej var tvungen, alltså studier. Låter fancy detdär, upptagen med studier. Egentligen färglägger jag en teckning!

Rummet spinner på, ideérna flödar och jag kommer ingenstans. Det stannar där vid en hjärna full med planer och tankar, stopp. Beslutsångest, möblat om en gång till idag. Aggar redan på det oklara rummet, vill bara bo in mig ordentligt. Inget hafsat utan väl genomtänkt är min nya teori, så hellre att de tar 4 veckor extra och att jag sedan älskar det än att jag blir klar på lördag och sedan flyr till vardagsrummet så fort chans ges. Nej, mitt rum mitt teretorium.

Ger mig in i rit-moodet nu och låter fingrarna dansa över min herre också, imorgon är det ordning på det här. Inga fler sammanfattande noveller, det är ett löfte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback