A lot for 45

Morgondagen består av en ynka lektion, matematik. En lektion på ynka 45 minuter, matematik. Förstår ni, upp ur sängen och lämna alla goa serier på dumburken hemma. På en grön farkost, sedan vandra i långsamt tempo med benen hasandes efter upp för backen för en YNKA lektion. Energin som blir nedlagt på klädvalet känns ambitiöst bara det.

Tuff vecka förövrigt, så borde klaga (Hör min ironi);

Måndag - Djurisk förkylning, upphostade inälvor och utfräst hjärnsubstans
Tisdag - Modeteckning knappt 2h, 08.15- 10.00
Onsdag - Ledig
TORSDAG - Äkta tuff dag!!! Svenska, engelska, samhälle, matte och idrott. 08.30-15.50
Fredag - Lektion på 45 minuter.

Vi tycks ha hängt med chefen han själv , ja det eller gud. Nöjd och belåten ler jag för mig själv.. Före lunchtid imorgon öppnas portarna, jag hoppar ut denna fredag. Helg igen, uret går på nya batterier. Det tickar fortare än någonsin, hälften av Frökens gymnasieutbildning är avklarad. Ähhh, hyfsad tid på sänggång var tanken. Med en nytvättad nuna och flackande ögonlock, ger jag mig för idag. Taggar istället inte för den så nödvändiga morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback