Switch off

Antar att det är dags att kasta in handduken, fullsmeckad dag imorgon. Makeup får bli teman för dagen, om ni vill ha ett sådant. Dagen börjas med repetitionslektion, förmodligen lite spackel alltså. Matte och där, dagen är slut och jag går officiellt på lov. dumpar hjärnan i skåpet och tågar ner på stan, rycker tag i livet och kirrar busskort eftersom jag börjar ledsna på att tömma myntfacket på morgonkvisten. Ranglar genom stan, har lite ärende. Vuxen och fint. Så då var vi framme vid dagens highlight, det ska sminkas tingeling och dalmatiner. Jag står som ansvarig ner än gärna, alla övningstillfällen är bra tillfällen. Snygga och fina lämnar jag dom och då påbörjar jag ett djuriskt ryck, sotning, sår och en Halloween ska fixas. Beräknat har jag runt 30minuter på mig. Lycka till Elli, verkligen. Tjejmiddag med Halloweentema och vi är i hamn. Min morgondag och mitt hektiska schema, försöker fullborda min make i hjärnan före ögonen sluter tätt. Nu domnar vi bort vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback