Okeeeej packlista

Shampoo, balsam, handduk, kläder, joggingställ, tidningar... Gaaah, så långt jag pallar. Jag kan ju inte ha glömt någonting, eller? Tror jag lämnar älsklingen hemma och nöjer mig med min andra pojkvän, alltså datorn hemma och Iphonen i handen. Chirre och choklad, 3 liter cola och Bogarts godis. Det måste ju bli lyckat, failar man med den farliga kombon är det illa... I nuläget är det jogging som gäller på tåget, imorgon är det förmodligen något helt annat. Landar vid avgång 07.10 vilket innebär en UPPGÅNG på 05.45, fint alldeles utmärkt fint. Dock är jag sjukt taggad!!! Nytt folk, seminarier, kirra en logga för elevkåren, komma bortifrån en helg, en upplevelse. Ähh, gött fan. Rycker in bland tankar kring kvarglömda viktiga saker som jag kan tänkas efterlämna på hemmaplan, kameran. Givetvis, viktig och numera isatt i laddaren. Puss mina kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback