5/10 - 23.30



Brun igen tack!!

Min har knallat sin gång, en uppstarten för dagen blev lekning med lera. Resulterade i en allt annat än vacker sko, redo för brännskador i ugnen. Det var bilden det, försättningsvis var det 80-tals sminkning. Sällan eller aldrig känt mig så vacker (Hör min ironi). Gnuggade bort den chockrosa färgen och turen låg på min sida, färgen gick knappt bort. Lagom rosa och allmänt gräslig valsade vi in mot cafeterian, katastrof när man stöter på kända ansikten. Skolan slutar, tuff dag... Valsar ner mot stan för en fika med MR. Jag-har-djurisk-koll, det gick sådär. Ett besök på damens skola, hennes förlorade plånbok och flummiga farsa resulterade i ingen fika. Dock alltid trevligt att se min sköna, uräkta min yra vän. Hemgång med modern och tagga till för dans, fantastiskt kul. Mmm, knappt död eller varm efter dansen idag. Ohneeej, sinnessjukt roligt. Det börjar nog lossna en aning för att inte söga för mycket, ser fram emot en show i hotpants. "Jaa". Nu sover vi, vi pussas och kramas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback