Vad sa

Heeey homies! Dagen D, jag entrade gymmet. Mina biceps svek och vikten var alltför stor för mina knappt existerande armmuskler. Garvet låg nära till hands när jag insåg läget... Kadanik, min kära kompanjon; träna är vad du ska syssla med i framtiden. Farsgubben gav dock de små en rejäl omgång och en träningsvärk smyger sig sakta men så säkert på. Och ja anser mig själv otroligt duktigt, jag har gjort det. Totalt 5 träningstillfällen den gångna veckan, det ska fortsätta. Det är ett löfte till inte bara er, utan mig själv. Dags att spika igen söndagen och välkomna en ny vecka, min vilja är med mig denna skol kvartetten. 4 skoldagar och ett stycke praktik, det är allt och sen är det åter helg. Motiverad, taggad och redo för plugg. Vad hände och när? Frågan jag tänker grubbla över innan John Blund gör sitt här över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback