Tomorrow, tomorrow.

Imorgon är dagen, dagen för nationellt prov. Engelska, uppsats och 80 plågsamma minuter. "Längtar mer än någonsin till plugget." Ett riktig aula prov, första gången. Vässad penna och suddgummi skulle legat famme inför morgondagen, men så vaknade vi och hette Ellinor. Lär ffå sudda med tuggummit och vässa pennan med munnen, rå riktigt rå. En uppsats alltså, alla mina satsningar och må´l kan brännas här. Min VG+ på min kickasssss redovisning kan komma att betyda lika mycket som ett reklam blad i posten. Låt ämnet bli enkelt och uppgiften glasklar, låt mig skriva ett stort MVG. Förväxlar nog dröm med verklighet, verklighet med dröm. En färsk hjärna och ett sinnes på topp utan gäspningar, nu sover huset.

Kommentarer
malin säger:

Klart du får MVG ellan!!

2010-11-18 | 23:10:06
Bloggadress: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback