Studera på nattetid

Fenomenet att studera under de timmar då de flesta folk sover, kommer för mig som en naturlig del. Tror det har att göra med min förmåga att jobba bra under stress. Att skjuta fram arbete till sista sekund ingår medvetet i min plan redan från skratch. Därför har jag nu paus till kl 23.00, då ryker msn. Sen är jag som hamstern i hjulet, helt uppe i min sak och fast besluten om att nå målet. Dum liknelse... Finns där något mål i ett hamsterhjul? Det är ett muntligt föredrag som kopplats samman med ett powerpoint arbete som blir natten prio 1. Tänkte njuta fullt ut min kvart som en fri brud genom att sjunga högt och ljudligt till gamla godingar. Tur huset är i dvala vill jag lova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback