Lovely

Mit glada nyhet jag hållit utanför er vänskap hela eftermiddagen; Jag lyckades prestera över min vetskap på Nationella Matte A. Kände stressen när de delades ut och blundade när jag sakta slog en blick på resultatet. Leendet slutade någnstans vid öronen kan jag tänka, efter att ha läst "MVG" på pappret. Lyckan i det ögonblicket var vackert vill jag lova. Ett under måste ha skett, jag lämnade in provet med svår ångest och förtvivlan om att det gått dåligt. Dock måste det ha varit inbillning. För att göra min dag lite bättre fick jag mitt slutresultat presenterat, med svår ånger och ett bultande hjärta entra jag rummet. "Grattis, ett välförtjänt MVG" Och där tog förmågan att sluta le slut, jag satt och log likt ett fån. Lycklig precis som ett barn, nu välkomnar vi Matte B och önskar att få sitta med samma glädje efter avslutad kurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback