Holy shit



Imorgon är dagen då jag entrar Åhlens för första gången. Om sanningen ska fram flyger det förbi en och annat fjäril i magen faktiskt.. Skönhetsbutik. What to where? Morgonen kan bli lång tänker jag, satsar därför på ett 2timmars pass endast för fixning imorgon. Vilket innebär uppgång sker 07.30, ska befinna mig utanför portarna vid öppningstid. Ångesten flödar hej vilt inför klädval, makeup för att inte nämna håret. Rådiggar mina ständiga problem.. Gäspningar är inget som uppskattas, alltså jag craschar före det nya dygnet inleds. Fler vuxenpoints.. Ball känsla att sätta klockan inför att gå till jobbet. Utan tvivel vill jag vänja mig vid tanken. Godnatt vänner små!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback