Ger mig ut på äventyr

Önskar det hade varit ett riktigt stor äventyr, bada med valar eller något. Men min lilla tripp är egentligen bara en mjölkrunda. Alltså jag drar ihop pynt i alla dess slag och kilar ner mot Seven eleven för att underlätta för familje skaran. Vuxenpoäng.. Dessa jävla poängen blir allt fler och fler, men jag gillar det. Bara kaffet kvar nu.

Enligt mina uträkningar är det 13 skoldagar kvar före lov. Dock saknar vi lokaler efter den 28 Maj, alltså det är förmodligen under tiotalet. Jag borde hoppa och rusa av glädje, istället tycks jag blivit förstenad av direktångest. Någonstans mellan 6-8 arbeten kvar före sommaren, men jag är inte bitter! Ett tiotal dagar innebär ett tiotal nätter, med andra ord; Minst två facebook nätter över efter plugg. Den glädjen man fick en aning om där, låt er ej luras. Det känns hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback