Dudes

Äh, era dumma små hjärnor har väl vikt sig dubbla i förundran om Ghana-frågan. "Friskvärdsnämndes stöd auktion i ghana". Vad betyder det ens? Ärthjärnor, den 1 juni befinner jag mig i vanlig ordning på Åhlens. Det lilla garvet som kryper fram i mig av att ni köpte det så enkelt bubblar upp till ytan. Auktion i Ghana.. Haha. Sweet, antar Gabriel är nöjd med detta epic inlägg.

Ska spendera nästkommande timme åt mitt huvud, min känsla av alien drag sitter i. Problemet ska snart vara kirrat med en djup grävning i min tillfälliga makeup bag, en graffitti påse. Min krackelerade skönhet, lever vidare i en burk för att undvika söndersmulad svart skugga bland mina stuffs. Min lilla förälskelse i webben skulle kunna väckas till liv idag tror jag.. Drar på en låt på högsta, satsar sångmässigt och anser mig i stunden totalt bäst. Därmed ber jag grannar eller övrigt folk om ursäkt i förebyggande syfte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback