22.52, 20 Maj

Time för sängen, ögonen stänger sig själv trots min hundra timmar sovande de två senaste dygnen. Imorgon väntar nationella matte, TAGGA. Ehum.. Lokaliserar miniräknare, linjal och ca 5 pennor före läggdags för att slippa morgonpanik med nödvändigheter. Koppla halvt det något röriga smset om schema förändringar imorgon, men enligt mina tydningar resulterade dem i en tidigare hemkomst. Tackar hjärtligt. Strax efter skolans avslut pinnar jag hemåt, droppar kläder och befinner mig på balkongen inom kvarten. Må den bländande favoriten även imorgon locka ut folket ur sina kryp-in.

Lär köra på min turistliknande look även imorgon om vädret tillåter. Ohwell, John Blund eller Peter Pan vad han en må heta lär dimpa ner inom några sekunder.. Vi pussas och kramas, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback