2 timmar och 29 minuter sedan

Mitt mål var att vid denna tidpunkt avklarat två arbeten, men precis som väntat är jag ansluten till facebook. Dock var det inte tillräckligt för att locka mig från studierna, därför är tvn påslagen och 10 talet bloggar har lästs igenom. Även dagens metro lyckades underhålla mig dryga 5 minuter. Det är nästan så illa att den rena disken halvt får mitt inre att lägga en rapport till hjärnan om en god gärning.

Omvärlden känns extra långt borta, yrsel och fokusfail. Instängdkänslor och panikångest. En tjocknande hals.. Sjukhetstecken? Åhléns imorgon och jag befinner mig det oavsett tillstånd. Sockersuget spelar in och apelsin/choklad glassen står bara där vacker och kall. Inspirerande sms från motståndaren och idag är frossan 16 dagar bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback