Det är sol!

Det blev lite sömn trots tragedin igår. Vaknade vid 10 typ och då var det upp och i joggingskorna. Det är så jävla härligt att det äntligen är sol ute. Det är till och med varmt där det inte blåser.. Åhh, nu vill jag ha sommar! Jag har inte sett röken av gubbarna, eller oj. Hahahaha. När man pratar om trollen. Ja nu ska alltså dom rensa några rör. Det var faktiskt inga gubbar heller iofs. Ganska kul, dom plinga på och jag öppna. Tror han blev lite paff att nån va hemma, så han bara: Öhh vi ska typ rensa rör.. Hahaha, fan va kul. Så fort dom drar så blir det duschen och sen tar jag bussen mot mamma. Det vankas väla vettni, hihi.

Gud jag dör, hörde nyss: "Fan nu fucka du hela, en minut senare: Ehum en sak gick isönder, vi ska kolla i bilen om vi har en ny" Hahahahahaah!


Kommentarer
jonnisen säger:

snygga pojkar? :P

2010-03-15 | 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback