Skridskor

Min dag har varit den längsta dagen på länge, fast egentligen inte. Den bara kändes otroligt dryg, går knappt att beskriva den ena lektionens tempo. Klockan spanades in var minut och varje gång "borde" det ha gått minst en timme. Sick. Men iaf, vi hade skridskor idag. För min del innebar detta första gången i mitt numera 17år långa liv som jag stog på ett par kill skridskor. Satan det var skillnad.. Kunde fan knappt åka! Usch, never again. Efter skolan skulle jag mött upp mina små höner till vänner. Det e fan tur ni står på rätt sida av mitt hjärta för annars hade ni inte legat jätte bra till nu. Galet oplanerade. Det slutade med att lilla mamma hämta upp mig och sen bar det hem mot bondeland, haha. 

Vårt godis och allmänt anti onyttigeheter förbud börjar från och med den 5 mars. Tack vare mig och mitt otroliga behov av att äta godis på mitt eget kalas på fredag. Därför är det framskjutet 3dagar..

Jag har as mycket plugg att göra egentligen, men engelskan är inget som ligger mig varmt om hjärtat och lär förmodligen aldrig göra heller.. I helgen krävs dock en akut ansträngning på detta otroligt lama språk då ett 5veckors arbete ska presteras på en dag. Som handen i handsken, typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback