Säkrat

En spindelsäker tandborstningstur och ett lagom imponerande garv framför havrefras reklamen är det nu dags att sövas. Det är med ångest jag blickar bort mot sängen. Fan, ska jag banga.. Nej sova inatt känner jag. Det är sjukt vilken panik man kan få av en liten krälande sak som är 1000 gånger mindre än en själv. Men det är nog lite av en inbillningsjuka jag lider av just nu, för enligt mig finns det femtio spindlar bara på min kvadratmeter. Inte så troligt. Hjärnan spelar ett spratt med mig. Fy, jag är beroende av tuggummi också. Tuggar som en galning nu när det är det godaste i mitt tråkiga "nyttiga liv". Inte en kaka, glass eller godisbit har under det senaste 9 dygnen slunkigt ner. Därför har tuggummit blivit en ersättare när sockersugen plötligt drabbar mig. Ska kryma ner nu stel som en pinne och hoppas att någon slår mig medvetslös innan jag innan mina funderingar drar igång. Sov gott guys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback