En lektion

Festsminkning idag, sitter med lösögonfransar och allmänt pimpad av kära anna. Gulligt värre ska jag säga er. Faktiskt inte så jävla lätt att fästa dom dära fransarna med lim och pincett, pilligt satan. Jag faila lite med Annas, blir till att öva hihi. Med engelskan avklarad återstår nu matte, som numera är väldigt roligt och (peppar peppar) LÄRORIKT! Ihh, me like. Blir till att kila mot mami sen och springa en sväng sen är det helgmys som gäller. Detta verkar bli en riktig girl weekend. Tur jag är så förtjust i några brudar!

Usch, lyssna nyss på låten: människa, från Tarzan.. Vår avslutningslåt. Det ligger många minnen i den, fyfan. Jag saknar er.

Kommentarer
clåddeman säger:

länka låten, försökt hitta den men fan misslyckas bara :(

2010-03-12 | 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback