Abstinens

Känner att min blogg har en dragningskraft idag. Det är fan inte varje dag. Hoppas man kan flyta med den vågen ett tag till. Min mail laggar satan fortfarande, så arbetena ligger fina och klara här på min dator. Har varnat mina lärare så det blir väl förhoppningsvis bra iaf. Jag behöver färga mitt hår igen, fyfan. Skumfärg nu asså.

Ska spana in resten av filmen nu, vätta huvet från detta lilla smink den hade och sen umgås med min mobil. Love sms. Riktigt bra funktion, bästa uppfinningen typ. Det är ju så mysigt och typ ha en konversation på sms, sitta och vänta, läsa och le stort och sen svara. Super. Sitter alltid och skrattar högt också om det är kul.. Haha. Godnatt på er.

Kommentarer
ellen säger:

Var med och tävla om tandbleknings paket i min blogg :) kram!

http://eswalander.se/2010/03/09/andringar-i-tavlingen/#comments

2010-03-11 | 14:17:49
Bloggadress: http://eswalander.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback