Up & go

Hmm, vad ska dagen ha i beredskap? Det enda som står säkert är att jag ska spendera dagen tillsammans med Malin. Vår plan slocknade tidigt imorse då solen gömde sig bakom molnen... Någonting måste hända, något kul eller något gott. Gårdagens mascara pryder än sålänge mitt ansikte, men för första gången på länge (Vi snackar över er äcklighets gräns..) så ska jag faktiskt ta bort den och anstränga mig något för att se iallafall helt okej ut idag. Bör nog börja med denna ansträngande uppgift inom minuterna för att överhuvetaget få ut något av denna dag. Random, eller iallafall spontan önskar jag kunna sammafatta dagen med sen. Usch, vad det suger efter nagellack. Rrh, vad det låg utanför er intressebank. Stegen från sängen bort till fixningsstationen känns så långa nu att jag drar mig för det. Stannar hellre här och låter tankarna flyta ut i ord. Cola hägrar dem för tillfället... Ähh, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback