Kvällbad

Kameran ska än en gång få känna vågorna dränka den. Badning står alltså på schemat denna kväll, känns som det sker hyfsat ofta nu! Det lockar så jävla hårt. Har planer på att rasta min minifavorit superhjälte till kusin en dag i deras pool också. Det har hänt en fantastisk sak idag, jag har åter igen ett fordon att ta mig fram på. Min cykel är hel. Efter endast 3,5 månads tjat står jag nu här med en cykel redo för ett kvälldopp på Råå. Jag hoppas på ett gäng schyssta lirare, men det skulle kunna resultera i en flopp. Ähh, upp med humöret agg-unge. Ska rycka av anti brillorna och bli positiv. Runt 7an har jag hoppat på cykeln och beger mig ner för att fiska upp Heddan, sen beger vi oss mot havet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback