In the middle

Gårdagen blev en enligt mina planer.. Verken med bloggning eller väla, så dagen till ära ska jag kirra båda två. De metallbitar som vanligtvis pryder mina fingrar, vilar vackert hos far min och det svider. Frågan är om de lockar tillräckligt för att få min trampandes dit? Eller infinner jag mig helt enkelt i ett par nakna fingrar. Frillan är aningen skabbigt också, men det tror jag definitivt är sist proriterat denna morgon. Frukost ligger flera placeringar upp och det draget är mitt nästa. Tror ni mina kära readers, är först på listan idag. Rycken att uppdateran 10 gånger ena dagen och andra dagen en, är jag ej helt nöjd med... Mitt liv återgår i en rutin den 26 Juli, då jag slår mig in bland bilar och jobb. Frukost, lunch och middag. Veckodagen ska ej behövas räknas ut från när du senast visste dagens namn, flummandet och sommarens highlights får sitt slut här. Efter min period som vuxen och arbetande återstår en helg och en dag. Ledig och fri som en fågel, ska jag spendera de njutandes. Att plugget är farligt nära och att halva lovet passerat, de väljer jag att blunda för. Ett tag ska jag nog kunna ignorera faktan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback