Väla


Cheeezes! Nyss hemkommen från väla nu och jag har bara varit där 6 timmar.. Det är helt insane med tanke på att jag inte kom hem med fem miljoner kassar, utan endast en liten mascara. Men jag är ju ingen rea tjej, och just nu är det rea överallt. Det suger. Jag vet inte varför jag är emot rea, men det känns så billigt? Fast det är ju klart meningen.. Men aja, jag är nöjd med en mascara iaf!

Jag sussa till kvart i 11 idag, för någon satt ju uppe och spela sims hela natten (?!) Precis då fick jag ett sms från min kära farmor och hon undra om jag ville med till väla. När mamma vakna till liv ville hon också haka på så vi tre kilade iväg vid halv 12. Sen lämna vi alltså väla kvart i 6, hahah! Inte normalt. Hann dock med både lunch/fukost på Graffiti min älskade kyckling-curry röra och sen en varmchoklad på Bergs. Det sitter ju inte fel, speciellt när Gunisen bjuder! Hihi.

Snart kommer Kajsa och Jesper hit, Moa skulle komma men hon är allmänt tankspridd och hennes mobil nannar. Så vi får väl se när hon hör av sig, hihi.

Sitter här med mina 2 liter vatten och ja, kan man annat än älska vatten?

Hörs sen, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback