Kladdkaka!

Yeah, im good. Jag har precis tatt ut min första kladdkaka nånsin ur ugnen. Måste säga att jag aldrig sett nåt vackrare! Mitt stora problem och kvällens funderare är nu dock, ska man sätta in den i kylen eller inte? Aja, det återstår att fundera på. Men som sagt, det är fin satan oc dessutom vackert dekorerad med rosa pärlisar.. LOVE! Vet ni är lite avis på mina skillzzz, tur för er jag nyss upptäckt min talang.

Dagen har vatt förjävla bra faktiskt, starta med vandring i ca 35min, därfeter powerwalk till tåget. Malmö here we are! Gick och fula oss dä nårra timmar och sen en jävligt lökig tågfärd hem.. Så dampig är ett snällt ord. jag och Anna hade inte riktigt fått nog så vi tåg bussen för att återigen bedöka väla. Men inga vidare reslutat. Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback