Bikini-mysteriet

2 timmars letande, 1 timmes tjurande och skällande, en bussresa pch en bilresa skulle visa sig vara totalt slöseri med tid. Nämligen hittade jag endast en del av min bikini och jag kände inte riktigt för att flasha.. Så jag leta här och sen uppe hos mamma och skällde galet på alla. Har problem med humör när jag är av med mina kläder.. Ingen god egenskap. Då finns det inget som hjälper typ. Möjligtvis godis iofs, men det var ju inget aletrnativ. Så det var bara till att vara otrevlig. Mitt i allt detta tänkte jag nu va lite gullig och fråga hur min blonda lilla sötsak hade det i skidbacken, och av rena turen skrev jag att jag var sur över min bikini förlust. Då kommer det.. "Jag har din bikini underdel här" Lyckat! Gissa om jag kände röken i öronen. Här har jag letat och haft mig och så har de legat hos Jonna typ sen nyår eller nåt. Så det var ju en jävla tur jag nämnde att jag va tjurig.. Hehe. Blonde fan! All denna kalabalik i mitt liv endast för att vi ska simma imorron ajajaj! Jag lär dö i förtid av stressrelaterat hjärtfel, men det e najs sånt gillas.


Honey, antar att din dag blev den bästa i ditt liv tackvare min kladdkaka.. Fast det va ju ganska självklart

Aja, nu är jag tillbaka hos Jim för att slippa ta bussen imorronbitti. Ska cleana lite här, borsta över gaddarna och sedan spana lite tv väl. Låter ganska najs i mina öron. Förlåt för mina extremt aggresiva utbrott under kvällens gång..!

Kommentarer
Anna älskling säger:

börjar fatta blogg grejen nu! jag gillar bilden ♥♥

2010-02-11 | 20:32:17
Ellinor säger:

Det va väl på tiden! ;) Yeah, me to <3

2010-02-14 | 22:42:24
Bloggadress: http://kadaniik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback