Thats a wrap!

Första december, julmånad. Ett fint öppnande av vårt kära rum på Nicolai med pepparkakor och glögg, samt en skvätt julkalender. Ett agerande städgumma och ett makeupartist (eller puder-snubbe). Maria wern?? Knappt bra! Choklad kalendrar och ett besök hos mina favvos, farmor och farfar. En bonus, ligger inne med tre spännande kalendrar som den 5åring jag är. Bulan i skallen efter ett missöde idag, skalla halvt ett dörrhandtag. Inte fan var det mitt billion-dollar-head som låg bakom matchen, handtaget var med största sannolikhet elakt och beredd med taskiga gångjärn som ledde till ett dörrförflyttande. Damer och politiker, med en förkylning som sakta men alltför säker hackar en i bitar är sängen ett perfekt alternativ och avslut för årets början på slutet. Första december och 10minus, julfeelingen börjar sätta sig och min ångest tänker jag tackla med sol. IMORGON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback