Eld i röven

FEM ARBETEN......................... What? Dagens sanning. Jag kommer hinna min deadline och mitt lata arsle ska få jobba extra hårt tackvare just det, att vi latade oss förra terminen. Jag är bra ibland och degen rullar in. Julklappshandlingen börjar bli aktuell även för mig, dags att greppa att julen väntar endast 17 dagar bort. Välplanerade, välpaketerade klappar bör då vara redo för utdelning. Ta tag i livet, på allvar. Sluta med dagisfasoner och få lite struktur på livet, så där vakna vi. En budget och en inhandlingslista, det är fan inte lätt detta. Päronen kan vara svårast faktiskt, hmm.

Min önskelista: Sex and the city-boxen, makeup-bälte, schyssta skuggor

Min (Riktiga, orimliga och fantastiska) önskelista: Egen lägenhet, NY-resa

Bara att välja alternativ ett i spalt två ni gamla indianer. Mmmmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback