Aug 12, 2010

Lalalllaaallaa för min Cola är slut och jag står inte ut, kill me. Saknar min Iphone som jag ännu inte äger, längtar för att vara korrekt efter den alltså. Slår en span bort på en tom skål, redan spanat in firrarna som ska svepa runt skålen x antal gånger dagligen. Dock krävs ett rum redo för denna slutfinish, vi står än så länge på ruta ett. En doft av tapet och avrivna lister, kartonger och en sliten lampa. Addera en fet säng och voila, your inside my room. Blixtrar satan ute, från det ena till det andra. Ohh, mitt hak i stan flög upp i skallen. Mmmm, saknar det varje dag och mitt perfekta rum. Ofärdigt som färdigt, fantastiskt. En dröm nu, min verklighet för den dryga månaden sen. Deprission och regn ute, min deg ska fan få bli ugnsbakad längs hela Malmös gator på lördag. Plugget endast 12 dagar bort, satsa linjal och kalender. Ordningsmänniskan inom mig (väl dold väldigt djupt nerborrad), ska den få träda fram och till hösten bli en välorganiserad människa med pennor, suddgummi, papper, linjal ja allt "nödvändigt" du kan tänka dig till var lektion. Plugghästen Kadanik... Klär mig, dirr. Ohwell, välkommen in i min tankestuga denna afton. Tolfe augusti 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback