22 08 2010 22 13



Last day of freedom, spenderas på bästa sätt. Slevat ner ordentligt med onödiga kalorier, imorgon gör vi slut. Jag och min pojkvän, cola. Fyra månaders paus i vårt annars så passionerade förhållande... Chips, glass, Bogarts, MCDONALDS wow hur ska jag överleva?? Julafton är det sagt, först då får jag återigen njuta av de som gör livet värt att leva. Detta håller ej, jag och min blonda vän har passerat våra gränser. Sommaren har långsamt smugit ifrån oss, men starka spår kan vi allt se. Smoking hot satar vi på, taggade till tusen. En höst fylld med sallad, workout och plugg. "Är det värt det?" är frågan som ekar i skallen. Daskar man en smäll på låret slutar det dallra någon gång under nästa dag, är det värt det? JAA. Vadet går på 00.00, ångest.

Jeans, väska, armband, MALMÖ. Imorgon gör jag dagen före den dagen jag fruktar mest till en fantastiskt dag, jag spatserar nöjd längs Malmös gator. Ingen morgondag existerar, endast jag och handelsbanken. Vi är allt tighta vi, morsan valsar bredvid. Lunch i form av kaninmat och ett meeting med min kanske framtida APU-plats. Ni förstår jag måste släppa på mitt normalt så slafsiga yttre och släppa fram fräschheten inför ett möte med en smink butik. Nytvättat hår, pigg och fräsch. Taxin hämtar upp mig och min fräscha fejja strax efter klockan slagit 9, en tidig sovmorgon.

Nu slevar vi ett stycke nedräkning inför nästa kalori-bomb och sedan sover vi. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback