Tidig kväll

Just i detta ögonblick lova jag mig själv att titta på Step up imorron. Det poppa upp en låt från filmen på spotify nämligen, så äh nu är jag sugen att kolla. Om jag så ska leta igenom alla kartonger vi har så ska jag se den.

Jag tänkte gå och sussa lite tidigt för en gångs skull ikväll. Får vara lite duktig nu när det snart är slut på att gå och lägga sig tidig morgon. Funderar på att kickstarta bodyn igen med lite träning och en solning. Fast det innebär ju en tidig uppgång, vet inte om jag taggar på det direkt. Min plan inför morgondagen var att bara ligga i sängen typ utan att gå upp och deppa. Men äh, det kanske är lite väl. Ska ju faktiskt plugga lite också, det däremot tar emot något enormt på ett lov. Riktigt deprimerande.. Med detta sagt säger jag nu godnatt och utlovar en rapport innan datan släcks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback