Sömntuta

Alex ligger fortfarande och sover, men som vanligt är jag vaken och pigg.. Irriterande det där. Ska nog satsa på en karriär som sjusovare, eller inte. Min dag igår bestod mer eller mindre av beslutsångest och ett hel del velande. Jag var nämligen och checka in lite new stuff i Malmö. Morgonen börja skit kasst, vakna ungefär 10minuter innan mamma skulle hämta mig. Sussa nämligen helt spontant över hos lilla Kajsa. Så det blev till att kasta på sig gårdagenskläder, spackla på lite av gårdagens smink och få lite färdkost. Därefter rusa ut i bilen och böna och be efter ett tuggummi, då jag inte haft någon tandborste med mig! Fräscht.. Entré måste jag säga var en stor besvikelse! I och med att vi valde typ världens regndag så valde vi att starta inomhus. Men där fanns ju inte så mycket att se, faktiskt. Men det var ju trevligt iaf! Men något mindre cash gav vi oss ut på shoppinggatan för att bränna ytterliggare några hundralappar.

Hemfärd sedan och väl hemma hade jag 40minuter på mig att bli klar. Fyfan jag hann mycket under den tiden. Duscha, sminka mig, fläta håret, måla naglarna, hitta kläder (I min röra), handla nötter och sen rusa ut tillsammans med min taxi. Hos Alexandra börja vi som vanligt med vårt velande, "Hmm, vad ska vi gör idag?" "Vem ska vi ringa?" Osv.. Det tog oss kanske 3 timmar innan vi finally kom på vad vi skulle göra. Så vi fixa ihop huvena lite snabbt och sen hoppa vi på bussen för en mysig fika på mezo. Vi satt där och hade det trevligt med Jenny och Adina. Me like.

Hoppas ni står ut med några rader till. Idag har vi faktiskt en plan! Helt sjukt och vi är otroligt nöjda med att verkligen ha en plan färdig. Det ska då bli en väla tur, ett besök bland UV-strålarna, lite mat på nåt ställe, förhoppningsvis laserdome och sen typ film mys. Ska faktiskt försöka ta med kameran....



Fullt normal min kära, fullt normal......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback