Facebook, go fuck yourself

Ähh, lacket jag just nu tar ut över min kära vän och arbetskollega. Datorn har fått ex antal vackra adjektiv utspydda över sig.. Facebook gav mig dessutom lusten att döda, likt vampyrer känner jag en blodsmak. Come on, låt mig befinna mig i min typiska kvällsrytm. Kvällarna måste bestå av dumburks tittande, telefoni eller min högt älskade ägodel; Datorn. Utan dem känner jag mig.. Död. Yeah antar ni trodde det skulle bli lite Montazami comments där, men ack.

Finner inte ordet inför morgondagens sminkning.. 50-tal, det kanske räcker för att få er in på min bana. Hur ska jag se ut imorgon? Katastof förmodligen. Knäpper nästan händerna och bönar att slippa jobba med vissa brudar. Äh, kontakten med min elaka sida tycks er vara helt urblåst. Trots allmänt fjantiga och flickiga naglar, spottar jag fortfarande som män gör. Får ta ut min grabbiga sida ordentligt, snart kanske jag helt motvillgt skuttar omkring med med rosa kjol och prinsesskrona..

Cred till mig för en ihågkommen födelsedagsgris Jesper! 17 bast min vän.. Lider med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback