Ähh

Lackar lite halvt på alla "Messi ringer "vem är du?" "Det är Zlatan", så är det Bert Karlsson ;PPppPpPpp". Jag menar come on, de två första gjorde möjligtvis så att munmusklerna motionera lite. Loggar in på facebook, spanar senaste och möter 500 ;PPppPpPpp. Orken? Äh jag hittar fan inte den.

Blir till att rensa skogen imorgon, nog sällan gjort. Tackar dock för den enorma äran att bli utsedd att ge mig på brudens eyebrows. Vid akutlipning har jag en sak att säga, careface. Dock finns möjlighet för payback time då mina egna bryn ska byta nyans. Skulle kunna resultera i svarta clown bryn som plåster på såren.. Säkerligen finemang ska det gå, mina förhoppningar är enorma. Skämt och sido, jag gillar morgondagens utmaning. Även hyfsad taggad på att slippa kladda med pensel en kvart för att uppnå en helt okej färg på mina egna. Plussen haglar just nu över datorn. Slutar när tankarna snabb förflyktas till askans värld.. För en gång skull glad ingen resa finns inplanerad eller påbörjad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback