Ny design.


har fixat ihop en ny design nu, tyckte den blev lite charmig faktiskt! hihi.

sitter förövrigt o kollar på evan allmighty, eller hur det kan tänkas stavas haha. Den e ju faktsikt helt okej rolig, fast ettan e ju typ såå mycket bättre. har tjockat mig galen ikväll med fanta o digistive marabou, gott som fan! men imorron får det va stopp på sånt alltså.. eller ja jag ska försöka iaf!

jag tänkte hoppa in i dushen nu o fräscha upp mitt söta gula hår, som egentligen skulle färgats idag igen! men jag hitta ingen bra färg haha, blir nog till o köpa silver schampoo. men det tar vi nån dag när jag har lust! så länge e jag o mössan ett starkt team. jag va på väla idag o jag shoppa ingenting alls, helt underbart va duktig jag e ibland. imorron e det datakunskap o lite sånt gulligull, inga roliga lektioner tyvärr. men jaja, får se till o överleva! slutar nog vid tre tror jag om jag inte har helt fel för mig.

tänka inte pluppa mig i säng alldeles för sent heller, e lite halv nanni känner jag.

just det! jag kollar på Män som hatar kvinnor innan, o tjotjena va bra det va! helt galet asså, man blir helt fast i den, även om den e 2 on halv timme. måste ju se till o kolla på 2an oxå nu! dock missa jag mitt efterlängtade one three hill bara för jag va så uppslukad av filmen så det sög.. får se till o kolla upp om man kan se det i efterhand på nått sätt.

aja, duschen kallar!

over and out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback