LOOOOOV!


för min del e det numera lov, fyfan så härligt!! esteten idag gick finfint, gjorde absolut ingenting. matan sen, jag hade verkligen ångest när vi gick in. röda, små kines liknande ögon, ett osminkat ansikte o lök kläder! inte så likt mig.. skämdes som en gris! o jag e lessen men när jag känner mig så ful så hälsar jag inte, hahah! jag e lite hemsk o jävligt efterbliven men vafan jag vill inte visa mig så ful!

efter maten hade vi iaf arbetsmiljö prov, gick nog bra tror jag faktiskt. sen fick vi sluta dirket efetr o då skulle vi gha matte en on halv timme senare.. så kjag har ju redan har det provet o har dessutom ögoninflammation, så det blev sjukanmälning o mossan hämta mig. Banken o fixa lite pengar o nu hemma o löka! jävligt många "o" idag kännder jag men vafan! vid 4 ska jag nog kila med linnea till the tivoli o spana in lite musik, charmigt!

men nu måste jag packa lite mera, 14 timmar kvar nu grabbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback