home again.


hemma efter en dag med nysningar o nedsatt hörsel! just så, jag har känt mig lite halvdöv hela dan o snackat högt, eller jag det gör jag ju alltid så stackars alla öron där ute! dom som e friska o krya iaf. tihi.

dan börja iaf med engelska soim jag hade för mig, vi fixa vår blogg o skrev vårt första inlägg! vi e lite så smått duktiga så la även upp vad vi gjorde för vi måste föra dagbok på vårt arbete.
följ vårt skol projekt på:

www.fashioncandys.blogg.se

service lektionen sen va det ett "prov" skulle mer kalla det en värderingsformulär typ! haha, tog typ 10min iaf o sen fick vi sluta, så det va ju gött. svenska sen där 2 hade muntligt föredrag, man skulle snacka i typ 10min o dom va duktiga. fast lite drygt att båda snacka om Mr. Jackson, men va fasen blev ju typ expert nu! jag har mitt i vecka 19 nästa år hahha! så behöver inte börja oroa mig änni, tihi. mat sen, o som vanligt e det bara o traska ase långt.. röv på det! men iaf, helt okej mat idag väl.. firre o potatis! fick skynda på lite tillbaka till skolan o direkt in på lektion a la 3 timmar!
idag fick vi glo i en tidning, hitta en ball frisyr o hämta en docka, sen försöka fixa samma frilla! svårt men kul. jag lyckades ju inte jätte bra men det funka lixom, hiihi.

strax ska jag kila till farmor o farfar o äta för vårt kök e ikke klart ännu o fassan ska iväg så mamma hämtar mig strax, då jag e alldeles för lat för o hoppa på en buss. ikväll vet jag inte riktigt va som händer, i vilket fall som helst så ska jag kolla idol kl 8. det missar man ju ikke! menmen ska cleana rummet lite snabbt o även se till o fixa upp huvet lite, såg att det va välbehövligt när jag råkade kila förbi en spegel! så puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback