blond blondare blondast!


fy fasen nu har jag gått o blitvit platina..inte meningen men ja! fjortisellan eller bimbo lär bli mitt nya smeknamn o mössan lär bli min bästa vän! följ min väg mot ett förhoppningsvis roligare liv, ja det sägs ju nämligen att blondiner har roligare! tihi.

Färgning nr 1, för att få bort utväxten:


före..


boven i dramat!


en totalt oseriös och nervös människa, tihi.


ser ju inte så illa ut framifrån men det finns alltid en baksida!


en fläckig baksida, jag skojar inte det va alla möjliga färger där bak!

så vi begav oss mot Oj för o handla en ny färg för o få bort fläckarna..

Färgning nr 2, för o få bort fläckarna:


nu va det moi som stog för färgningen!


galet blondt redan efter en minut hahahah, av tio.


NERVÖÖÖÖS!

FÖRE & EFTER
 

skillnaden kanske inte syns så mycket här, men i verkligheten då jäklar syns det!

så där ja då har ni fått följa med mig genom min lilla söta hemma blondering, hahha! som sagt tur man har en söt liten mössa o inte alltför mobbande klasspolare, tihi. hörs strax igen med ett redigt inlägg! PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback